Az AdWords kampány olcsón képes a terméknek, a szolgáltatásnak vevőt találni.

Szerző by
Adwords kampány

Adwords kampány

Amikor hirdetésre terelődik a téma, akkor még ma is sokan csípőből azt gondolják, hogy annak a finanszírozásához igen nagy pénzekre van szükség. Holott ma már elég kedvezően lehet hirdetni a weben – ha az ember tudja, hogy pontosan milyen lehetőségekben érdemes gondolkodni. Az AdWords kampány például nem kerül semmibe sem akkor, ha valakinek a hirdetését csak látják a neten! Itt informálódhat: http://pallascommunication.hu/google-adwords-kampany-menedzsment/ Mindez úgy lehetséges, hogy az AdWords kampány, a Google AdWordse, olyan módon hirdeti a megbízó termékét, szolgáltatását, hogy annak csak akkor kell fizetni a reklámozásért, ha a hirdetést látó netező rá is kattint a reklámára; ha nem történik semmi sem, azaz csak a hirdetést látja valaki, de nem történik kattintás, akkor az AdWords kampány nem kerül egyetlen fillérbe sem! Ha pedig a reklámra kattintva elkerül a netező a megrendelő oldalára, akkor sem kell nagyon sokat kifizetni ezért; sőt, a megbízó tudja megszabni azt, hogy pontosan mennyit is ér meg neki egyetlen kattintás! Az AdWords kampány ugyanakkor állandó felügyeletet igényel, hiszen nem lehet soha magára hagyni azt, mondván, innentől fogva már nem kell az AdWords-szel foglalkozni; folyamatosan kell ugyanis, mert a hirdetésünk másként nem fog kellő eredményt elérni.

Print Friendly, PDF & Email
Kategória: Adwords | Tags:

A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk

A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.

Bezárás