Svájc, 1850. Itt, ebben az évben látta meg a napvilágot a Tissot névre keresztelt vállalkozás, ami az akkoriban sikknek számító egyedi zsebórák tervezésével és gyártásával foglalkozott. A Tissot elképesztő népszerűségnek örvendett, amit fokozott, hogy a brand mögött álló zseniális elmék azonnal reagáltak a vevőik korszerűsítésért kiáltó igényeire.
Így, 1910-ben a sikeres vállalkozás profilt váltott, de nem mentek messzire az eredeti tevékenységi körüktől, vagyis a zsebórák helyett, a csuklóra illeszthető kiegészítőket kezdtek gyártani. A zsebben hordott időmérő egységek ideje ugyanis leáldozóban volt, a helyüket pedig a sokkal praktikusabb, trendi karórák vették át.
A cégnek volt egy nagyobb hullámvölgye a 40-es évek első felében, amin nem is csodálkozhatunk, tekintve a II. Világháború szörnyűségeit. Amint a viharfellegek elvonultak, a Tissot is, mint a főnix a hamvaiból, újra erőre kapott és arathatta sorra a babérjait. A sikertörténet pedig még ma is tart, hiszen a Tissot az egyik legpopulárisabb márka a napjainkban is.