Óriási összegbe kerülhet a Bosch injektor felújítás

Óriási összegbe kerülhet a Bosch injektor felújítás

Óriási összegbe kerülhet a Bosch injektor felújítás

Hogy miért pont a Bosch kezdte el a common rail rendszereket sorozatgyártásra átalakítani, azt bizonyosan mindenki gyanítja. A Bosch az egyik legtapasztaltabb injektorgyártó. A Fiat által kidolgozott rendszer gyártási szabadalmát a 2000-es évek elején vásárolta meg a Bosch, és gyorsan át is alakították, hogy szalagmunkával is előállítható legyen.

A Bosch injektor felújítás költséges vállalkozás. Legyen bármilyen oka a felújításnak, a folyamat elvégzéséhez szükséges alkatrészek sokszor egy vagyonba kerülnek. A szomorú hír az, hogy általában a felújítás egy teljes generálozást jelent. Az ok nyilvánvaló, az injektor valamilyen konkrét hiba miatt nem működik. A leggyakoribb meghibásodás a szennyeződés behatolása a porlasztóba. Kellemetlen dolog, de a dízelolaj nagyon kezdetleges üzemanyag, sok szemetet, kátrányt tartalmaz. Ha ez a szennyeződés átjut a szűrőkön, rövid időn belül a porlasztók meghibásodását okozza. A Bosch injektor felújítás ekkor már halaszthatatlan, hiszen a hibás üzemelés rengeteg bosszúságot tud okozni, nem beszélve a többletfogyasztásról.

A porlasztók rossz munkája óriási fogyasztásemelkedést eredményezhet, mindezt úgy, hogy az üzemanyag el sem ég, hanem a kipufogó gázzal távozik. Felesleges ecsetelni, hogy ez mekkora környezetszennyeződést okoz, már csak ezért is fontos elvégezni a Bosch injektor felújítást. No de lássuk, hogy mibe kerülhet a Bosch injektor felújítás! Az injektorok darabja közel 150 ezer forint. Ez egy 4 hengeres személygépkocsinál ugye 600 ezret jelent a gépkocsi-tulajdonosnak. Ebben az árban még nem is beszéltünk a szakemberek munkadíjáról és a járulékos alkatrészekről, melyek cseréje nélkül pár hónap múlva hasonlóan a szerelőműhelybe kerül a kocsi. A másik nagy tétel, amire számolhatnak a Bosch injektor felújítás esetén, az a nagy nyomású pompa és az üzemanyag-ellátó cső felújítása. Az a javasolt, hogy ezeket is megvizsgálják, és ha fenn áll a gyanú, hogy hibás, akkor cserélni kell. A rail cső egymaga nem kapható, csak elektronikus vezérléssel együtt, ami hasonlóan 200-250 ezer körüli árban mozog.

A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk

A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.

Bezárás