Minden vállalat számára fontos, hogy olyan telefonközpontot építhessen ki, amely megfelelő funkciókat biztosít. A virtuális telefon központ kiváló lehetőséget kínál az ügyfelek számára, amelyet érdemes kihasználni. A virtuális központok segítségével minden szükséges feladat ellátható, ugyanis egyetlen alközpont képes kielégíteni minden igényt. Az alközpontok kiépítéséhez nem lesz szükség nagy beruházásra, így a vállalat költséget spórolhat.
A virtuális telefon központ alacsony percdíjakat biztosít a vállalatok számára, amellyel csökkenthető a távkommunikációból fakadó kiadás. A telefonközpontok mellé kiváló készüléket is kapnak az ügyfelek, továbbá egy olyan alkalmazást, amelynek segítségével akár számítógépen keresztül is telefonálhatnak az alkalmazottak. A virtuális telefon központ fix havidíjakat kínál az ügyfelek számára, így ez könnyen beépíthető havi költségvetésbe. A telefonközpontok kiválasztásakor segítséget is kérhetnek az ügyfelek az ügyfélszolgálat munkatársaitól a szükséges ajánlatok megtalálása érdekében.