Egy üzletember fél szemmel mindig a kiadásokat kell figyelje, hisz a mai világban nagyon nehéz egy nyereséges vállalkozást működtetni. Az adók és a váratlan kiadások mellett, vannak a fix költségek, amelyeken nem lehet spórolni, de lehetnek költséghatékony megoldások is közöttük.
Ilyen a telefon vállalatoknak. Mivel az üzleti élet alapja a kommunikáció, egy telefonszolgáltatás megbízható kell legyen, vagyis nem történhet meg, hogy egy cég a szolgáltatás hibája miatt nem elérhető, mert az óriási anyagi kiesést okozhat.
A telefon vállalatoknak egy kommunikációs eszköznél sokkal több, mivel része a cég stratégiájának, amellyel a profit felé törnek. Egy hagyományos, vonalas telefon ma már minden olyan előnnyel rendelkezik, – legalább is az Invitelnél – amit a mobilhálózatok tudnak és sokszor megbízhatóbbak is azoknál.
A vonalas telefon vállalatoknak mindig kicsöng, nincsenek térerő gondok és sohasem merül le. Ez persze csak néhány előny, de a régi ügyfelek pontosan tudják, hogy miért választják a hagyományos kivitelt.